NSG - Kjekstad

Informasjon om Norsk Seniorgolf (NSG) for 2024

Av: Terje W. Laug  |  Publisert: 19. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hei alle eksisterende og kommende medlemmer av Norsk Seniorgolf (NSG).
Fyller du 50 i 2024 eller er enda mer voksen, så venter det masse sosial golfaktivitet i 2024 om du er medlem i NSG.
Jeg er klubbkontakt for NSG i Kjekstad GK, så lurer dere på noe rundt NSG så bare ta kontak.

Den 9.mars var det årsmøte i NSG og her er litt informasjon derfra. Vår egen Erling Nilsen ble valgt inn i styret i NSG. Vi gratulerer! smiley
NSGs visjon er å være Golfgledessprederen og hovedaktiviteten er å arrangere turneringer!
NSG skal bygge sin virksomhet for golfgleden på verdiene:
Mestring, Sosial tilhørighet, Helse.
Årsmøtet bestemte at kontingenten forblir på kr. 950,- for 2024.
Turneringsprogramet ble gjennomgått og det blir mange turneringsmuligheter i år også.
De aller fleste turneringene er hos klubber på østlandet, men det er også muligheter i sør, vest og midt-Norge.
Vi skal arrangere tre turneringer på Kjekstad:
  • Helgen 25-26.mai sammen med Drammen - klasseinndeling, halvparten på hver bane lørdag og motsatt søndag.
  • Onsdag 12.juni - alle klasser.
  • Parturnering torsdag 11.juli.

Turneringslista er lagt ut på NSGs hjemmeside.

Lagserie Match har påmeldingfrist 1.april. Forhåpentligvis kan vi stille lag i både dame- og herreklassen i år også
Hvem kan tenke seg å være lagleder? Ta kontakt med undertegnede.
Oppdaterte turneringsbestemmelser med mindre justeringer er tilgjenegelig på NSGs hjemmesider.
Dere finner mer informasjon lojalitetskort og alt annet om NSG på hjemmesiden: www.seniorgolf.no

Mvh. Terje W. Laug
KK NSG Kjekstad