Styret informerer – februar 2024

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 21. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Informasjon fra styret etter styremøte 14. februar 2024

Kjære medlemmer. Her kommer litt informasjon etter siste styremøte.

Årsmøtet nærmer seg!

Sett av tid til årsmøte den 20. mars 2024 kl. 18:00 på Teglen Kirke og Kulturhus. Innkalling ligger på hjemmesiden og merk at frist for å melde inn saker til årsmøtet er senest den 6. mars 2024.

Styrets forberedelser er i rute.

Etter det årlige møtet med revisor så godkjente vi regnskapet for 2023 i styremøtet.

Styret kommer til å foreslå spennende tiltak i 2024 budsjettet for å utvikle klubben videre. Dette omfatter både organisasjonen, baneanlegget og nye fordelaktige medlemskap.

Vi er Miljøfyrtårn sertifisert!

Kjekstad Golfklubb er en av få golfklubber i Norge som nå er Miljøfyrtårn sertifisert. Dette skjedde 9. februar 2024.

Miljøfyrtårn er 1 av 3 godkjente systemer for å dokumentere
Miljøledelse i Norge. Det er en anerkjent dokumentasjon hos
alle store virksomheter.

Vi er på vei inn i en tid hvor det stilles krav til alle typer virksomheter om effektiv og målrettet miljøledelse.

Som Miljøfyrtårn får nå klubben gode verktøy for å jobbe med konkret miljøledelse og bærekraft. Verktøy som viser hvor vi er, og kan tydeliggjøre hvor vi skal.

Klubbens miljøtall for 2023 vil snart bli lagt ut på hjemmesiden.

Styrets møteplan for 2024: 12/3. Årsmøtet avholdes 20/3-2024 kl. 18:00 på Teglen Kulturhus. Om du ønsker saker behandlet av styret må disse sendes til post@kjekstad-gk.no senest 1 uke før styremøtet. Ønsker du direkte kontakt med styret benyttes styret@kjekstad-gk.no . Styremedlemmenes kontaktinformasjon finner du på hjemmesiden. Styrets protokoller finner du i dokumentarkivet under Mine Sider på hjemmesiden.