Informasjon om organisering av administrasjonen

Av: Terje W. Laug  |  Publisert: 12. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjente fjes på Kjekstad

Etter årsmøtet har styret gjort en grundig gjennomgang av alle oppgaver i administrasjonen.
Dette innebærer i første omgang følgende:
Ina Charlotte Sotnedal blir ansvarlig for drift av kafe, proshop og gapahuk. Hun jobber i team med Nicolai Marthinsen Lunde som får ansvaret for booking og simulatorsenteret. I teamet inngår også Pernille Brekke Hanssen og Joanna Ossowska (fra 23.april), samt tilkallingshjelp. Pernille har fått et særskilt ansvar for klubbens informasjon på sosiale medier.
Line Ørjansen Aasgaard er ansatt som ansvarlig for medlemsservice, regnskap, lønn og IT fra 1. august 2024.
Line hadde en liknende rolle frem til sommeren 2023, og er nå tilbake. Frem til hun tiltrer for fullt, vil hun støtte styret med klubbens medlemsregister og regnskap.
Styrets prioritet er å ansette en sportssjef der vi er i dialog med spennende kandidater.
Øvrige oppgaver ivaretas inntil videre av styret.
Terje W. Laug
Styrets leder

Charlotte                                                              Nicolai                                                               Pernille