Dugnad og Baneåpning lørdag 20.april

Av: Terje W. Laug  |  Publisert: 16. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Spill på lørdag er kun for de som er med på dugnaden.

Noen ganger det helt greit å ta feil. Vi har banearbeidere i ypperste klasse som på magisk vis har fått banen klar.
Lørdag 20.april blir det dugnad med etterfølgende spill på begge baner på Kjekstad. Det åpnes for registrering fra kl. 08:30, og så jobber vi fra ca. kl. 9 til ca. kl. 13.
Vi oppfordrer så mange som mulig til å stille opp på dugnaden, og ta gjerne med raker og annet utstyr.
Det er mye som skal gjøres og Asbjørn er klar til å fordele oppgaver til dere utover begge banene. Alle som vil, får kaffe og en valgfri baguett/vaffel som kjøres rundt til dere på banene.

I løpet av kvelden åpnes det for booking av begge banene.
Booking kan gjøres fra søndag 21.april kl. 09:00.

Vi åpner i første omgang for booking kun for medlemmer.

Mye er på plass, men det er en del begrensningenr nå i begynnelsen.
Vi nevner:
- Gapahuken er stengt foreløpig
- Matteutslag på alle hull - gressutslag kommer etter hvert som som de blir klare.
- Toalett på hull 7 er stengt
- Ingen ballvaskere enda
- Drikkevann plasseres ut etter hvert
- Flere søppelkasser kommer etter hvert
- Ingen bilutleie

Baneåpning denne uka er en ekstra service til medlemmene.
Når det åpner for booking for gjester vil vurderes fortløpende.