Begge baner åpner søndag 21.april

Av: Terje W. Laug  |  Publisert: 18. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er vår!

Kjekstad Golfklubb ønsker velkommen til golfsesongen 2024!

Begge banene åpner førstkommende søndag 21.april, og vi ønsker velkommen til både medlemmer og gjester. Både Proshop og Café er fyllt opp med varer og vi gleder oss til å starte sesongen.

Banen har klart seg veldig fint i år og banearbeiderne gjør sitt ytterste for at forholdene skal være så gode som mulig. Det er fortsatt veldig vått der ute så biler kan vi ikke leie ut ennå.
For å spare teestedene er det laget matteutslag på alle hull på hovedbanen. Gapahuken regner vi med å åpne neste helg.
Gjestene kan glede seg over at satsene for greenfee holdes på samme nivå som i fjor.