Medlemmer

Bestilling fritt spill Asker/Drammen

Fritt spill tilbud for klubbens fullt betalende medlemmer

For å styrke vårt tilbud til medlemmene, kan nå alle våre medlemmer med full spillerett og betalt kontingent for 2017 bestille dette tilbudet, og med dette oppnå fritt spill på både på Asker og Drammen i hele 2017.

Avtalen mellom Asker, Drammen og Kjekstad omfatter tilbud om fritt spill på hverandres 18-hulls baner. Tilbudet gjelder kun for fullt betalende medlemmer i klubbene. (De som har årlig kontingent ca. kr. 6.500,- og høyere).

Tilbudet gjelder i banens åpningstid på lik linje som for klubbens medlemmer. Ved turneringsspill betaler de som innehar fritt spill det samme som klubbens egne fullt betalende medlemmer, mao greenfeedelen i turneringer er inkludert i tilbudet.

Prisen for 2017 for fritt spill på begge baner (Asker og Drammen) er satt til kun kr. 1 490,-, og må være betalt før booking av tid på banene.

Medlemmer i Asker og Drammen må bestille dette gjennom sin egen hjemmeklubb.

Klikk her for å sende en epost med din bestilling på fritt spill.

Du må oppgi ditt medlemsnummer og navn i bestillingen.