Instruksjon og kurs

Helgetreninger

Vårtilbud!

Informasjon om tilbudet:

Er man en gruppe på opptil 8 personer er dette er fint tilbud. Dette gruppeleksjoner på 75 minutter som kommer til gå utover helgene. Du melder deg på gang etter gang, det ikke et fastbinde treningsopplegg.

Dette er et tilbud for både medlemmer og ikke medlemmer.

Fokuset under gruppe leksjonene er å gi dere råd og tips på hvordan dere kan trene og bli bedre i golf som del av en gruppe.

Pris: 250,- pr person

Påmeldingen finner du nederst på siden

Det blir satt opp treninger for både damer, herrer, seniorer og nybegynnere (fra 54 til 30 hcp)

Dame treningene 20+
Herre treningene er fra 20-50 år
Senior treningene er fra 51+
Nybegynnere 20+

Hvordan blir gruppe treningene?

På driving rangen kan vi fokusere på enten jern, hybrider, woods eller driver. Som trener er jeg opptatt av gi dere svar på deres utfordringer og gir dere tilpassende øvelser som dere kan ta med dere videre for egentrening.

På nærspillsområdet kan vi fokusere på putting, chipping, pitching. Putting står for 40% av slagene når vi er ute og spiller. Fokuset når vi trener putting er å gi dere mulighet jobbe med øvelser som hjelper dere med det å sikte, lengdekontroll og greenlesing.

Chipping og pitching vet vi er viktig del av spillet for å skape en god score, men det å være dyktig i nærspill er mest for å føle seg som en jevn og stabil golfer. Nå er det presisjonen som står i fokus, og flere tilfeller ønsker vi mestre situasjoner hvor kanskje skal opp fra bunkeren, over et platå eller over et vann hinder. Spørsmålet er hvordan jeg kan få til det? Under nærspills økten kan vi legge til rette for konkurranse øvelser som motiverer til videre spill og trening.