Turneringer

OoM Scramble 2018

Order of Merit

Beskrivelse av  Touren:

Touren består av fire enkeltstående scrambleturneringer og en Rød-grønn greenesome turnering 30. juni. I hver av dem kan du tjene opp Order of Merit poeng. Status i OoM vil bli lagt ut på egen side på hjemmesiden/turneringer etter hver turnering.

Begge spillerne på laget får tildelt lagets Stablefordpoeng som OoM-poeng, men konkurrerer individuelt i OoM. Dette fordi du på rundene kan spille med forskjellige partnere.

Kjekstad Scramble # 4 lørdag 1. september vil gi halvannen gang oppnådde Stablefordpoeng.

De tre beste plasseringene dine vil telle i OoM-konkurransen.

Ved delte plasser (på premieringsnivå) vil eventuell beste ikke-tellende runde avgjøre rekkefølge. Deretter Matematisk, dvs beste score etter to tellende runder, etter en runde. Hvis fortsatt likt foretar vi loddtrekning.

Order of Merit-vinner inviteres til deltakelse i Mestergolfen.