Tirsdagsklubben

Velkommen til damene i Tirsdagsklubben

Tirsdagsklubben er et tilbud til alle damer i klubben som har mulighet til å spille tirsdag ettermiddag/kveld - uavhengig av hcp.

Vanligvis spiller vi slaggolf og eclectic, men også andre konkurranseformer som lagspill og varianter av bestball/scramble kan bli prøvd i løpet av sesongen. Alle samles til hyggelig samvær og premieutdeling etter runden!

Nye og gamle spillere ønskes hjertelig velkommen!

Vi deler inn i 3 klasser:

Klasse A:  0 - 17,1
Klasse B: 17,2 - 27,4
Klasse C: 27,5 - 54

Alle klasser spiller slaggolf.

Påmelding i Golfbox - fristen er mandager kl 18.00.
Startkontinggent er kr 80,- pr gang som forskuddsbetales ved påmelding. Scorekortet får du får utlevert i Proshop tirdag ettermiddag.

Premiering:

1-4 deltagere pr klasse = 1 premie (Ved lik score går lavest HCP foran)
5-8 deltagere pr klasse = 2 premier

Kun 1 klasse ved 10 deltagere eller færre.

Alle scorkort skal summeres og signeres av spiller og markør og skal leveres inn etter runden. Alle runder vil bli registrert i Golfbox.

Ved sesongslutt har vi en felles hyggestund med en runde på Korthullsbanen, samling i klubbhus etterpå
med noe godt å spise og premiering for sesongen. For premiering må man ha deltatt i minimum 7 runder i sesongen.

Sett av tirsdagskvelden til en trivelig golfrunde sammen med hyggelige golfdamer!

Golfhilsener fra Tirsdagsklubben

Jannicke Lillelien 920 20 557