Turneringer

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 20. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Støtt Kjekstad Golfklubbs innsamling til Pink Cup

Pink Cup

Kjekstad Golfklubb er med på Pink Cup 2018. Vi arrangerer klubbturnering den 3. juni, men innsamlingen vår har startet og foregår i helt til september. Mange personer er berørt av kreft, enten som pasient, pårørende, venn eller kollega. Pink Cup er en fin anledning til å vise engasjement og omtanke for de mange som rammes. Formålet med Pink Cup er først og fremst å samle inn penger til brystkreftsaken. Vi håper med turneringen også å skape positivt engasjement og aktivitet i klubben. Støtt innsamlingen i klubben vår og hjelp oss til å komme til landsfinalen. Tusen takk for alle bidrag!

LINK TIL INNSAMLINGEN