Sikre vårtegn på Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 19. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er greenene grønne og fine. Våren må da ha kommet nå?

I dag ble dukene tatt av våre greener for første gang i år, og alle greenene fikk en etterlengtet klipp. Mange av de så meget bra ut, med gresshøyde (før klipp) på over 2 cm.

Da blir det vel bare fortsatt å smøre seg med litt mer tålmodighet før vi klarer å få åpnet banene. Datoen er foreløpig usikker, da det fortsatt er litt skiføre igjen på noen hull.

Driving range vil vi åpne så snart det er mulig å ferdes på den med ballplukkeren. Er vi fortsatt heldige med vær og føre fremover blir det kanskje åpning av rangen sent i neste uke.

På bildene: Våre greenkeepere Per Gunnar og John på greenen.