Kjekstad - kvalitetsbane som du bør spille i sommer

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 4. juli 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Med fantastisk kvalitet på greenene er Kjekstad banen du virkelig bør besøke i sommer

Kjekstad Golfklubb presenterer meget god kvalitet på banene i sommer. Lurer du på hvor du bør legge turen i sommermånedene er svaret ganske enkelt. I tillegg har klubben sommertilbud på greenfee i juli måned. Vi serverer også den berømte Kjekstad-vaffelen på vårt nye utsalgssted på hull 10 på 18-hulls banen.

Kvaliteten på 9-hulls banen er også fremragende. Her kan du ta med hele familien for en hyggelig opplevelse. Ikke glem å besøke vår kafe for en smakfull opplevelse både før og etter runden.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen smiley