Juletilbud - Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 17. desember 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Østlandets beste golfklubb ønsker flere medlemmer

Vi ønsker nye medlemmer velkommen til Kjekstad Golfklubb. Melder du deg inn før 31/12 får du halv pris på medlemskap i 2018. Dette er et flott tilbud for deg som går og lurer på om du skal melde deg inn i en klubb, og ikke vet hvilken du skal velge. Tilbudet forutsetter også medlemskap i 2019 til normal pris.

Kjekstad tilbyr ulike medlemskap, men vi slår et slag for vårt fulle medlemskap som er helt unikt for hele Østlandet, da dette er inkludert fritt spill på begge våre baner.

Kjekstad er en Golfklubb med en svært positiv utvikling, med stadig nye prosjekter og gode medlemstilbud. Høy kvalitet og utvikling av våre skogsbaner med tilhørende treningsområder er noe det er stort fokus på. Dette synes også godt på banene våre i løpet av sesongen.

Er du allerede medlem og kanskje kjenner noen som er på jakt etter ny klubb? Ja, da er jo valget enkelt! smileyyes

Mer informasjon om tilbudet finner du her: Juletilbud 2017