Innkalling til dugnad - 2017

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 27. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ventetiden er over. Årets dugnad blir lørdag 1. april kl. 09:00. (Det er ikke aprilsnarr).

Årets dugnad 2017

Årets dugnad blir arrangert lørdag 1. april 2017 kl. 09:00.
Fremmøte på tunet for registrering og fordeling av arbeidsoppgaver fra og med kl. 08:30. Selve dugnaden starter kl. 09:00.

Ved registrering får du tilbakebetalt dugnadsavgift på kr. 250,-. Alternativt kan man velge gavekort i proshop, kafé eller ballkort, alle til en verdi av kr. 300,-.

Nytt av året er loddtrekning kl. 09:30 på låvebrua. Alle som er registrert før denne tiden er med i trekningen av 3 premier. Hver premie er gavekort i kafeen/proshop på kr. 500,-.

Kafeen vil være åpen hele lørdagen. Det er lurt å ta med arbeidshansker og støvler. Har du en løvrake tar du med den også. Hovedoppgavene vil være rydding, rake løv og småstein fra banen. Asbjørn Holtet, vår leder av banekomiteen, vil fordele mannskapene til de hull og arbeidsoppgaver som det skal jobbes på. Driving range vil være stengt under selve dugnaden grunnet arbeide på rangen.

Vi vurderer fortløpende om vi klarer å åpne en av banene samtidig. Dette vet vi ikke før nærmere dugnaden. Dersom vi klarer det, blir det 9-hulls banen.

Vi håper at mange medlemmer har anledning til å komme, og ønsker alle velkommen til en trivelig dugnad smiley

(Bilde: Dugnaden 16. april 2016)