Banene

Kiosken på Hull 10

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 3. juli 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Pust i bakken og åpningstider

Det tar tid å innarbeide nye rutiner, men det må til hvis serviceinstansene på Kjekstad Golfklubb skal opprettholdes. Det nyeste service-"skuddet" er Gapahukene på hull 10. Her er det kiosk med muligheter for å få kjøpt kaffe, mineralvann, vaffel m.m. Åpningstidene varierer noe, og det er fordi man må erfare hvilket behov som skal dekkes. Det som er tenkt i første omgang er "klubb-kveldene" mandag, tirsdag og torsdag, samt på dagtid i helgene. I tillegg vil det prøves ut onsdager på dagtid! Alt forutsetter at stedet brukes. Mye kunne vært gjort annerledes, og alles behov vil være vanskelig å tilfredsstille, men vi prøver! I "intro-tiden" har bemanning vært noe til og fra, men nå skal også det være på plass.
Det oppfordres til å gjøre som Anne Marie, Karin og Egil; ta 10 minutters pause ved Gapahuken på hull 10. Lytt til skogens ro og nyt en kopp kaffe og nystekte vafler. smiley