Vil du være med i lag-NM?

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 10. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du lyst til å representere Kjekstad Golfklubb i Lag-NM 2024?

Vi planlegger et damelag med 3 spillere og et herrelag med 5 spillere; med en spillende kaptein på hvert lag.
Turneringen foregår i år hos Sandefjord Golfklubb, med 3 runder over 2 dager: 20. og 21.juli.

Damene spilte seg til en sterk 3.plass i 2.divisjon i fjor, og har som mål å rykke opp til 1.divisjon. Herrene spiller i 2.divisjon.

Hvordan kvalifiserer du deg? Først må du være født i 2009 eller tidligere og ha Kjekstad GK som hjemmeklubb. Scorer du på begge de kriteriene er neste steg damenes Tirsdagsklubb og herrenes Torsdagsspill.

Tirsdagsklubbens turneringer 21.mai, 28.mai og 4.juni er kvalifiseringsrundene for damene, mens herrene kan kvalifisere seg gjennom spill med Herregruppa torsdag 23.mai, 30.mai og 4.juni.

Har du ikke mulighet til å stille på noen av disse datoene, arrangerer vi en ekstra kvalifiseringsmulighet lørdag 1.juni. Påmelding til denne finner du "her"

De 3 damene og 5 herrene med laveste brutto score på runden er med i kvalifiseringen. Ved like resultater gjelder beste score på siste 9 hull. Ved fortsatt likt gjelder score på siste 6, 3 og siste hull. Dersom det fortsatt er likt blir det loddtrekning! Vi åpner også for wildcard-plasser på begge lag wink

Har du spørsmål ta gjerne kontakt med hovedtrener Svein på tlf 97945366 eller svein@kjekstad-gk.no

Lykke til!!